*محمد مهدی نازنینم**محمد مهدی نازنینم*، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره
پسرم ازنظرتاریخ قمریپسرم ازنظرتاریخ قمری، تا این لحظه: 13 سال و 19 روز سن داره

تمومه زندگیم محمد مهدی

سفر زیارتی - تفریحی قم

1394/1/27 23:2
نویسنده : مامانی
219 بازدید
اشتراک گذاری

از تاریخ دوم تا هفتم فروردین ماه ، برای عوض شدن روحیه ی قند عسلم رفتیم قم که هم تفریح باشه ،هم زیارت و هم تجدید پیمانی با حضرت معصومه (سلام الله) و امام زمان (عج الله) باشه ، که الحمدلله خیلی خوش گذشت .

در واقع اولین مسافرتی بود که اذیتمون نکردی . آخه از نوزادی تا حالا هرجا میرفتیم کارت فقط گریه و بهونه گرفتن بود ، اما تو این سفر رکورد شکستی و اذیتمون نکردی.

خیلی بهمون خوش گذشت ، مخصوصا که نزدیک حرم حضرت معصومه (سلام الله) یه شهربازی سر پوشیده بود که یاد گرفته بودی همش میرفتی اونجا و تقریبا روزی بیست سی هزار تومن بازی کامپیوتری میکردی که بازی عنکبوتا بود و چون خیلی وحشتناک بود دوسش داشتی و به زور از اون بازی جدات میکردیم.

فقط حیف که دوربین نبرده بودیم عکس بگیریم و کل این سفر پر خاطره بدون عکس موند .

فقط عکس چند تا از خریدایی که برات کردمو میذارم که این پست خالی از عکس نباشه.

 

 

 

راستی قبل از این سفر از حرم ائمه خیلی خوشت نمیومد ، ولی خوشبختانه این سفر تو رو به امامامون نزدیکتر کرد ، که من اینو مدیون حضرت معصومه (سلام الله ) هستم.

پسندها (3)

نظرات (3)

خاله لیلات
31 فروردین 94 22:51
قربون عسلم بشم من زیارتتون قبول باشه زیارت اگر قبول شود ، ذخیره آخرت میگردد ، عامل نجات میشود و حجت ‏خدا را به «بازدید» این زیارت وامیدارد . زائر حضرت معصومه ‏( س) ، زیارت قبول !
Fatemeh
3 اردیبهشت 94 9:56
سلام من 15 ساله همسایه حضرت معصومه(ص) و جمکرانم و از همین جا برای سلامت و شادی گل پسرت دعا میکنم
مامانی
پاسخ
التماس دعا دارم عزیزم، هر وقت حرم رفتی برامون دعا کن.
asal
4 اردیبهشت 94 0:17
عشقم همیشه برای شادی تو و محمد جونم و باباییش دعا میکنم ان شاالله همیشه شاد و خوشحال زیر سایه امام زمان باشید.
مامانی
پاسخ
ممنون خاله جون