*محمد مهدی نازنینم**محمد مهدی نازنینم*، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه سن داره
پسرم ازنظرتاریخ قمریپسرم ازنظرتاریخ قمری، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 4 روز سن داره

تمومه زندگیم محمد مهدی

شیرین زبونیای گل پسرم

1394/1/27 16:19
نویسنده : مامانی
394 بازدید
اشتراک گذاری

محمد مهدی جون : مامانی عزیزم من لباسامو خیس کردم دعوام نمیکنی که؟!

مامانی : نه عزیزم برای چی باید دعوات کنم؟!

محمد مهدی : واااااای چه مامان خوبی دارم.

مامانی : مگه قبلا بد بودم ؟!

محمد مهدی: آخه بعدا منو دعوا میکردی ، کتکم میزدی !!

مامانی در کمال تعجب : من ؟! کی تو رو کتک زدم فقط وقتی کار بد انجام میدی با صدای بلند دعوات میکنم.

محمد مهدی : قول بده از این به بعد مامان خوبی برام باشی

مامانی: پس تو هم قول بده پسر خوبی باشی.

                                       

وقتی میرم نماز بخونم ، میگی : التماس دعا

منم میگم باشه چه دعایی برات بکنم؟!

تو میگی: دعا کن پسر خوبی داشته باشم.

منم میگم باشه عزیزم حتما

دم به دقیقه هم میپرسی : مامانی عزیزم اینو از چی درست میکنن، اونو از چی درست میکنن و هزار تا سوال دیگه

                               

خیلی وقتا هم میشینی با خودت حرف میزنی و مثلا ادای منو در میاری و میگی: پسرم ، تاج سرم ، گل پسرم ، قند عسلم ، موش موشکم، قربون چشات بشم من، قربون موهات بشم من ، قربون پسرم بشم من و ........

 

 

پسندها (11)

نظرات (7)

مامان آنیسا
27 فروردین 94 10:47
سلام عزیزم ماشالا چه پسر نازی داری خدا حفظش کنه چه جالب جنسیت بچشم از الان انتخاب کرده که پسر باشه
مامان فرح
27 فروردین 94 16:56
عزیزم،ماشالله به این گل پسر، خوسحالرمیشم بهمون سر بزنی و با نظرات خوشحالمون کنی
مامانی
پاسخ
مرسی عزیزم شما لطف دارید. چشم با کمال میل حتما سر میزنیم
عکس فرش
29 فروردین 94 10:04
سلام به مامان باباهای گرامی... بهترین هدیه نوروزی برای عزیزانتان.. تبدیل عکس دلبندتان به قالیچه و تابلو فرش... حتی هر برنامه کودکی که بخواهید روی فرش باشد... با کمترین هزینه و کوتاهترین زمان... تحویل درب منزل... 09137290912 شرکت عکس فرش کاشان
مامان
29 فروردین 94 12:17
سلام مامان لیلا جون ماشالا گل پسرت بزرگتر از سنشه ایشالا سرباز امام زمان باشه اگه احازه بدین، می خوام لینکتون کنم.
˙·٠•●♥مامان بابای ضحا♥●•٠·˙
29 فروردین 94 15:30
وای خدا چه شیرین زبونه این پسر خدا حفظش کنه...
خاله لیلات
29 فروردین 94 22:31
محمد مهدی جونم: عاشق روزهایی هستم که خوشحال ببینمت حتی اگر نفهمم چرا ....
asal
4 اردیبهشت 94 0:21
و ان یکاد الذین... چشم بد از عشقم دور باشه.ماشالا به گل نازم آفرین محمد مهدی جونم