*محمد مهدی نازنینم**محمد مهدی نازنینم*، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره
پسرم ازنظرتاریخ قمریپسرم ازنظرتاریخ قمری، تا این لحظه: 13 سال و 19 روز سن داره

تمومه زندگیم محمد مهدی

سواحل مجتمع تجاری آزاد بندر انزلی

1394/1/25 17:40
نویسنده : مامانی
284 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

( این شلوار و کلاه رو از این مجتمع برات خریدم.)

 

 

  

 

 

 

این عکسو بابایی اونموقعی که من و مامان نیایش جون رفته بودیم خرید از شما گرفته.

به قول بابایی اینجا دیگه حوصله تون داشت سر میرفت.

 

پسندها (17)

نظرات (4)

خاله لیلات
25 فروردین 94 21:58
سلام محمد مهدی جونم هر روز خدارو شکر میکنم که بهترین و مهربونترین دوست دنیا رو بمن داده( مامانیت) و خوشکل ترین و مهربونترین و ناز ترین و باهوش ترین گل پسر دنیا رو بهش داده ( تو) که من هر روز با دیدنتون آرامش پیدا میکنم.
مامان وبابای آسمونی
26 فروردین 94 8:30
سلام.ممنون که به ما سر زده بودید با اجازه لینکتون میکنم
melika
26 فروردین 94 13:16
وای عزیزم ... مهدی جان
مامان آنیسا
27 فروردین 94 9:00
همیشه خوش باشی عزیزم