*محمد مهدی نازنینم**محمد مهدی نازنینم*، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه سن داره
پسرم ازنظرتاریخ قمریپسرم ازنظرتاریخ قمری، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 4 روز سن داره

تمومه زندگیم محمد مهدی

رستوران شاندیز رشت

1394/1/25 17:19
نویسنده : مامانی
288 بازدید
اشتراک گذاری

دوازدهم فروردین ماه بعد از برگشتن از رامسر ، دنبال یه رستوران خوب میگشتیم که شام بخوریم تو هم گیر دادی به این رستوران و ما هم برای شام رفتیم اینجا 

ولی طبق معمول تو فقط سفارش غذا دادی و به جز دلستر چیزی نخوردی.

 

 

 

تو این عکس هم که عشقت به نیایش گل کرده و بغلش کردی.

 

 

اینجا هم داری با قناریا بازی میکنی ، اینقدر اذیتشون کردی که بلاخره صاحب رستوران بهت چپ چپ نگاه کرد و ولشون کردی.

 

 

 

اینجا هم به قول خودت سردت شده و داری کنار شومینه خودتو گرم میکنی.

 

پسندها (10)

نظرات (4)

خاله لیلات
25 فروردین 94 22:04
محمد مهدی نازم ان شاءالله خدای مهربون سایه مامان و باباتو بالا سرت نگه داره و همیشه تنتون سالم باشه و تو گشت و گذار باشید. وقتی رفته بودی شمال من دلم خیلی برات تنگ شده بود.
خاله لیلات
25 فروردین 94 22:10
الهی قربونت بشم از بچگیت عاشق حیوونا بودی و همیشه منو از حیوونی که وحشت داشتم میترسوندی
خاله لیلات
26 فروردین 94 22:50
سلام گل خوشکلم دلستری که خوردی نوش جونت باشه. امروز که دو تایی داشتیم آب میخوردیم من وسط آب خوردن گفتم« سلام بر حسین» تو نگام کردی وگفتی« بابا نخور اول بگو سلام بر حسین» بعد بخور .مطمئن باش درسی که بهم یاد دادی هیچوقت فراموش نمیکنم.
مامانی
پاسخ
خاله لیلای عزیزم من بهترین درسای زندگیمو از شما یا د گرفتم یکی از بهترین معلمای من تو زندگی شمایید دعا میکنم همیشه خوشبخت باشید.
مامان فرناز
27 فروردین 94 1:59
سلام گلم خدا اين پسرخوشگل و مهربون رو در پناه خودش حفظ كنه خيلي از وبت خوشم اومد آقاخوشگله دست ماماني درد نكنه