*محمد مهدی نازنینم**محمد مهدی نازنینم*، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه سن داره
پسرم ازنظرتاریخ قمریپسرم ازنظرتاریخ قمری، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 4 روز سن داره

تمومه زندگیم محمد مهدی

وجودت انگیزه است برای بودن

1394/1/31 0:21
نویسنده : مامانی
163 بازدید
اشتراک گذاری

تکثیر تو در هر ثانیه از زندگیم یعنی :

 

قشنگ ترین تکراری که هیچ وقت تکراری نمی شود!

 

 

13 رجب ، سالروز میلاد محمد مهدی گلمونه ، از همین امروز شمارش

 

معکوس تا تولد چهار سالگی یکی یه دونه ی ما شروع میشه.

 

آقابزرگ کوچولوی ما :

 

پیشاپیش تولدت مبارک.

 

 

 

پسندها (8)

نظرات (8)

مامان نازنین زهرا
31 فروردین 94 0:26
سلام تولد محمد مهدی گل راپیشاپیش تبریک میگم....دردانه من هم دقیق 13 ررجب سال 91 به دنیا اومد...منم باید توی وبلاگش یادآوری کنم
مامانی
پاسخ
سلام مرسی عزیزم باید بگم برای من تولد قمری پسرم خیلی مهمتر از تولد شمسیشه آخه اعتقاد دارم خدا یه چیزی میدونست که پسرم روز میلاد اولین امام شیعیان به دنیا اومده پس بهتره شما هم این روز بزرگی که دختر نازتون به دنیا اومده حتما به یاد امام اولمون جشن بگیرید.
قاصدک
31 فروردین 94 8:54
سلام دوست عزیز. با تصاویر زیبایی از تزئینات غذا به روزم. لطفا تشریف بیارید.
خاله لیلات
31 فروردین 94 9:53
. دل را ز علی اگر بگیرم چه کنم بی مهر علی اگر بمیرم چه کنم فردا که کسی را به کسی کاری نیست دامان علی اگر نگیرم چه کنم حلول ماه مبارک رجب، ماه امام علی(علیه السلام) مبارک باد. محمد مهدی عزیزتر از جونم این ماه برای همه ما پر از خیر و برکته چون که تو به دنیا اومدی. تولدت مبارک باشه ان شاءالله .
مامانی
پاسخ
خاله لیلای عزیزم از این همه لطفی که به ما دارید ممنونم.
مامان خانومی
31 فروردین 94 11:01
سلام عزیزم. ممنون که از وبلاگ پسرم دیدن فرمودید. خدا محمد مهدی رو براتون ببخشه. وبلاگش خیلی زیبا بود. معلومه که مادر هنرمندی هستید.
♥ نیکتا ♥
31 فروردین 94 12:46
,•’``’•,•’``’•, .’•,`’•,*,•’`,•’ ....`’•,,•’` ? -? --? ---? -----? -------? --------? ---------? -----------? -------------? ,•’``’•,•’``’•, .’•,`’•,*,•’`,•’ ....`’•,,•’` سلام وبتون خیلی عالیه ...خوشحال میشم به منم سر بزنید.راستی اگر خواستید میتونیم تبادل لینک کنیم.موفق باشید
مامانی
پاسخ
سلام عزیزم با افتخار لینکتون کردم.
مامان آروین
1 اردیبهشت 94 8:24
پیشاپیش تولد محمدمهدی جون مبارک باشه.
مامانی
پاسخ
ممنونم عزیزم ، روی ماه آروین جونو ببوسید.
خاله لیلات
3 اردیبهشت 94 22:11
آرامش دل من! مهربانم ! محمد مهدی جونم یک جهان قاصدک ناز به راهت باشد بوی گل ، نذر قشنگی نگاهت باشد و خداوند شب و روز و تمام لحظات با همه قدرت خود پشت و پناهت باشد
asal
3 اردیبهشت 94 23:49
خوشبختی ؛ رنگین کمان لبخند توست ! که … با هر ترنم باران شکل می گیرد! ❝ تـــــــــو فــقــطـ خـــــوشـــــــــحال بـــاشـــــــ ❞ من اشک آسمان را در می آورم... عاشقتممممممم