*محمد مهدی نازنینم**محمد مهدی نازنینم*، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 30 روز سن داره
پسرم ازنظرتاریخ قمریپسرم ازنظرتاریخ قمری، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 3 روز سن داره

تمومه زندگیم محمد مهدی

عشق من ، ماه زیبای تولدت مبارک.

1394/1/31 0:11
نویسنده : مامانی
313 بازدید
اشتراک گذاری

پلک جهان می پرید

دلش گواهی میداد

اتفاقی می افتد

اتفاقی می افتد

و

فرشته ای از آسمان فرود خواهد آمد.

 

 

تو کنارم باشی.....

من عمیق تر نفس می کشم

تا تمام عطرت سهم من باشد

تو کنار من باشی...

حال من خوب است

خیلی خوب

 

 

باید عاشق شد

عاشق همان لحظه های قد کشیدنت و هرروز بزرگ تر شدنت

عاشق دستان مهربانی که با بخشیدنت به زندگی ام نگرانی آمدن پاییز و زمستان و طوفان را از یادم برده است

عاشق گرمای تنت آن زمان که کودکانه در آغوشم جای می گیری

وصف ناپذیر است زمانی که به چشمانم می نگری و با نگاه و لبخندت همراهی مرا می طلبی

پاییز فصل عاشقی است اما با تو تمام فصل ها عاشقم

عاشق بودنت

عاشق نفس کشیدنت

حال می فهمم مادر شدن عبور از سخت ترین امتحان خداوند برای من بود

در مسیر بودنت گاهی نا شکری کردم و هر از گاهی شکری

خداوندا کمکم کن در ادامه مسیر سربلند باشم

هم پیش تو و هم پیش هدیه گرانبهایت

خدایا کمکم کن همیشه عاشق باشم و عاشق بمانم.....

عشق همه فصلم

ماه زیبای تولدت مبارک.

 

 

ماه رجب یکی از ماههاییه که من خیلی دوسش دارمو عاشقشم میدونید چرا ؟؟؟!!!

 

آخه خدا تو این ماه زیبا ، و تو یه روز زیبا از این ماه ، یه گل پسر ناز و بانمک به ماداده 

 

اون کیه ؟؟؟!!!

 

خوب معلومه : محمد مهدی جونه 

 

نفسم ماه زیبای تولدت مبااااااااااارک.

 

 

پسندها (9)

نظرات (7)

هستی
31 فروردین 94 0:22
هرانسانی لبخندی از سوی خداست و تو زیباترین لبخند خدایی بهونه زندگیم محمدمهدی جان ماه تولدت مبارک عاشقتتتتتتتم عسلکم
مامانی
پاسخ
مرسی آبجی زهره ی نازم
امیرعلی
31 فروردین 94 10:15
لطفا توضیح بدید که چطور این عکس ها رو درست کردید. و چطور وبلاگ شما با وجود عکسها خیلی خوب بالا میاد ولی وبلاگ من نه. ممنون
خاله لیلات
31 فروردین 94 14:16
محمد مهدی جونم به اندازه ی تمام بوسه های بی پاسخی که ماهی به دریا میزنه دوستت دارم. قربونت بشم الهی
خاله لیلات
31 فروردین 94 22:27
مهربونترین مامان دنیا دستتون درد نکنه عکسهای نفس زندگیتون خیلی خیلی خوشکل و جذابن خدا حفظش کنه ماشاءالله لا حول و لا قوة إلا بالله
خاله لیلات
31 فروردین 94 23:07
محمد مهدی جونم روزی که به دنیا آمدی هرگز نمیدانستی زمانی خواهد رسید که آرامش بخش روح و روان کسی هستی که با بودن تو دنیا برایش زیباتر است. به اندازه یه دنیای پر از آرامش دوستت دارم. بهانه ی زندگیم تولدت مبارک
مامانی
پاسخ
خاله لیلای عزیزم منم ماه زیبای تولدتون و روز 15 اردیبهشت که تولدتونه ، پیشاپیش بهتون تبریک میگم و از ته دل آرزوی خوشبختی براتون دارم.
مامان هانیه
1 اردیبهشت 94 16:51
سلام خاله جون تولدت مبارک،ان شالا 120 سالگیت.
مامانی
پاسخ
ممنونم عزیزم خوشحالم کردید.
خاله لیلات
3 اردیبهشت 94 22:13
محمد مهدی نازم شکفته شدن گل زیبای وجودت در پرمهرترین ماه سال که مهرش را به شکوفا شدنت مدیون است مبارک باد