*محمد مهدی نازنینم**محمد مهدی نازنینم*، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 30 روز سن داره
پسرم ازنظرتاریخ قمریپسرم ازنظرتاریخ قمری، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 3 روز سن داره

تمومه زندگیم محمد مهدی

12 روز تا میلاد پسر نازم

1394/1/31 12:31
نویسنده : مامانی
209 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

 

توبزرگ میشوی و بزرگتر.... ومن هر روز دلتنگ روزهای کودکی ات میشوم

روزهای نوزادی . روزهایی که به غیر از آغوش  ماْوایی نداشتی.

دلتنگ روزهایی هستم که به سرعت سپری شد.

خیلی زود گذشت. روزی که خدا فرشته ای را به من هدیه داد تا زین پس نگهدار او باشم.

امانتدار خدا هستم تا از تو پاسداری کنم. ازتو و زیباییهایت.

مبارک باشد چهارمین سال میلادت ....

 هرروز که میگذرد عشق من به تو صد چندان میشود

سه سال و ده ماه و پنج روز از آمدنت میگذرد،

تو بزرگ میشوی و من هر روز که میگذرد در دریای عشق توکوچکتر میشوم ....

و شاید همین روزها غرق شوم ...........

 

 

محمد مهدی نازم 

 

دعا میکنم شیعه و محب واقعی مولا علی (علیه السلام) باشی.

 

 

پسندها (15)

نظرات (9)

melika
31 فروردین 94 13:20
چند ساله می شوی عزیزم ..
مامان ممدی طارمی
31 فروردین 94 18:00
محمدمهدی جون ماه تولدت مبارک
مامانی
پاسخ
ممنون عزیزم
مامان محمدپارسا
31 فروردین 94 23:03
عزیزم تولدت مبارک پیشاپیش بوس واسه شما عکساتم خیلی قشنگن ....مامانی میشه بگی تو کدوم سایت این عکسا رو درست کردین
asal
31 فروردین 94 23:39
فرشته آسمونی من، زمینی شدنت مبارک.محمد مهدی گلم ماه تولدت مبارک باشه ان شاالله همیشه موفق و سلامت زیر سایه مانی و بابی باشی.دوستت دارم
مامانی
پاسخ
ممنونم خاله سمیه جونم خیلی دوستت دارم.
مامان آروین
1 اردیبهشت 94 8:23
سلام عزیزم. امیدوارم محمدمهدی عزیزم همیشه شاد و سلامت باشه.
مامانی
پاسخ
مامان رها
3 اردیبهشت 94 9:57
سلام مبارک باشه به سلامتی
مامانی
پاسخ
ممنون عزیزم
خاله لیلات
3 اردیبهشت 94 22:08
خدای مهربونم تو شب آرزوها از صمیم قلب شکسته ام آرزو میکنم محمد مهدی عزیزتر از جونم به تمام آرزوهاش برسه آمین
مامانی
پاسخ
خاله لیلای عزیزم منم در این شب عزیز از خدا میخوام شما رو به تموم آرزوهای قشنگتون برسونه.
asal
4 اردیبهشت 94 1:12
مامانی چه عکسای خوشگلی گذاشتی دستتون درد نکنه واقعاَ از دیدنش لذت بردم تو رو خدا حسابی از طرف من روی ماهش رو ببوووووووووووووس
آبجی زهره
4 اردیبهشت 94 12:46
به اشتیاق اولین دانه برف به تحمل آخرین برگ پاییز به گرمای تن خورشید و به زیبایی آسمان شب قسم می خورم که دوستت دارم عاشقتتتتتتتتم محمدم
مامانی
پاسخ
مرسی آبجی عزیزتر از جونم