*محمد مهدی نازنینم**محمد مهدی نازنینم*، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 21 روز سن داره
پسرم ازنظرتاریخ قمریپسرم ازنظرتاریخ قمری، تا این لحظه: 13 سال و 25 روز سن داره

تمومه زندگیم محمد مهدی

دایره ی لغات نفسم

1392/12/18 12:23
نویسنده : مامانی
171 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز مامان این روزا خیلی شیرین شده دایره لغاتش هم خیلی باز تر از قبل .

کلمه هایی رو که میگی خیلی شیرین ادا میکنی که دلم میخواد قورتت بدم .

خاله زهره(حاله یهیه)، خاله لیلا(حاله لیلا)، حاله زهرا،خاله ربابه(حاله یبابه)،دایی، کارتن(کایتن)، قورباغه(قویباغه)،اژدها ،خرس ،گربه(میه یو)،سگ(هاپو)،آناناس،موز،ماست،ننام،ممدی طایمی (اسم دوستش)،عروسک، پتو، تشک ،هدیه،کیک تولد(کیک ببلد)،دششویی،هیولا،شلوار،کباب،پیتزا، بستنی،ژله،آبنبات،ماژیک،
 

وجمله های قشنگ و عاشقانش:

مامانی عزیزم من تو رو حیلی دوش دارم،

آخ آخ نازم من تو رو دوست دارم

منو ببر اسب سواری

من از تو بدم میاد بویو بییون

لالایی من کوش

مامانی عزیزم بدو من جیش دایم

بابایی ککاست؟

من میرم پارک

....اینهایی که به ذهنم رسید نوشتم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خاله ربابه
30 فروردین 94 12:27
دنیا صدای گریه کودک را شنید ک اینک تنها بهانه برای خندیدن ماست فدای حرف زدنت قشنگیات راه رفتنت خندیدنت