*محمد مهدی نازنینم**محمد مهدی نازنینم*، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 21 روز سن داره
پسرم ازنظرتاریخ قمریپسرم ازنظرتاریخ قمری، تا این لحظه: 13 سال و 25 روز سن داره

تمومه زندگیم محمد مهدی

33 ماهگی

1392/12/6 11:31
نویسنده : مامانی
261 بازدید
اشتراک گذاری

قند عسلم :

اوایل اسفند 92 هست دیگه چیزی به عید نمونده داری پا به 33ماهگی میذاری کاش که میتونستم 33 سالگیت رو ببینم نمیدونم الان که داری این خاطرات رو میخونی چند سالته و در چه شرایطی هستی ولی امیدوارم این قدری که شیرین کاریا و شیرین زبونیای الانت برای من لذت بخشه برای تو هم جالب و شیرین باشه. من عاشق این روزا هستم عاشق دستا و پاهای کوچولوت، عاشق صدای ناز و بچه گونت که وقتی میخوای ادای شرک یا آدم بدا رو در بیاری صداتو کلفت و ترسناک میکنی ولی در کل خیلی ظریف و دوست داشتنی حرف میزنی آدم دلش میخواد قورتت بده ینو بدون هر سنی داشته باشی و تو هر پست و مقامی که باشی بازم برای من همون محمد مهدی کوچولو ،شیرین و دوست داشتنی هستی، همون نفسی که با اومدنش به زندگیم تمام لحظه هامو پر از عشق و شادی و شیرینی کرد.

تو برای من همیشه بهترینی ، عزیزترینی

 

میدونی امروز بهت چی گفتم؟ از بس که شیرین کاری کردی بهت گفتم محمد مهدی من تو رو دوست ندارم عاشق و دیوونتم بدون تو حتی لحظه ای آرامش ندارم از خدا میخوام که هیچ وقت مریضی و ناراحتی سراغت نیاد چون این لحظه ها لحظه های مرگ منه

خیلی خیلی خیلییییییییی زیاد عاشقتم و تا ابد عاشقت میمونم.

 

 

 

پسندها (2)

نظرات (6)

خاله ربابه
28 فروردین 94 22:04
من از تو قهرم میاد تو چرا منو یاد نمیکنی من که اینهمه دلتنگت میشم.
خاله ربابه
28 فروردین 94 22:04
فدات بشممممممممممم گل من عشق من بخدا دوستت دارمممممممممممممم بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووسسسسسسسسسسسس
گروه طراحی سیاه و سفید
28 فروردین 94 22:07
-- تخفیف ویژه......به به چه نی نی خوشملی مامانی بابایی عید نزدیکه هاا قالب تکونی نمیخوای زود زود عکس نی نی خوشملتو بفرس برام تا برات یه قالب و یه تقویم خوشمل با تم و عکس خوشمل نی نی ناناست برات درس کنم بدو بیا منتظرم تخفیف ویژه فقط با 8 هزارتومان همه طراحی رو برای وبلاگ نی نی خود از ما بخواهید یه سری بزن دست خالی نمیری.همین الان اقدام کنید
قاصدک
28 فروردین 94 22:22
ایشاله خدا یکی مثل تو ب منم بده.میدونی چرا؟چون خیلی دوستت دارم . دوس داشتن من نصیب هر کی نمیشه بخاطر همین میگم مثل تو تا بچه خودمو هم زیادددددددد دوستش داشته باشم. نمیدونم چرا زیییییاددددد دوستت دارم
پریسا نجفی
28 فروردین 94 22:24
سلام دوست عزیزم خوبی ؟ ازسایتت خیلی خوشم اومد به منم سربزن اومدم برای دوستای خوبم که مادری نمونه هستند وبلاگی زنانه درست کردم که باب کارشونه اگر دوست داشتی ما را هم قابل بدون . راستی منو توی سایت قشنگت لینک کن و بهم خبر بده تا منم تو را توی سایتم قرار بدم ببخش و ممنون
قاصدک
29 فروردین 94 10:16
چه رمانتیک سروده مادرت. خوش بحالت حسودیم شد بهت