*محمد مهدی نازنینم**محمد مهدی نازنینم*، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 3 روز سن داره
پسرم ازنظرتاریخ قمریپسرم ازنظرتاریخ قمری، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 7 روز سن داره

تمومه زندگیم محمد مهدی

نوشتن زیباترین کار دنیاست...

1394/1/23 22:21
نویسنده : مامانی
230 بازدید
اشتراک گذاری

 

نوشتن زیباترین کار دنیاست...

و زیباتر از آن..

چشم توست که آن را می خواند...

نوشتن یعنی نگاه کردن در چشمان...

کسانی که دوستشان داریم..

من هر روز خاطراتت را برایت می نویسم..

تا روزی که چشمان تو اینها را بخواند..

و آن روز تمام عشق مادریم را درک خواهی کرد...

پسرم ...

محمدمهدی نازم ...

تا بی نهایت دوستت دارم....

 

پسندها (13)

نظرات (2)

خاله لیلات
26 فروردین 94 22:53
الهی فدای خنده هات بشم محمد مهدی جونم دعا میکنم همیشه شاد باشی و بخندی
asal
4 اردیبهشت 94 0:31
مامان لیلا خدا رو برای داشتن عشقی مثل تو و گل ناز ی مثل محمد مهدی شکر میکنم.ان شاالله همیشه شاد باشید
مامانی
پاسخ
مرسی سمیه جونم خیلی دوستت دارم.