*محمد مهدی نازنینم**محمد مهدی نازنینم*، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 24 روز سن داره
پسرم ازنظرتاریخ قمریپسرم ازنظرتاریخ قمری، تا این لحظه: 13 سال و 28 روز سن داره

تمومه زندگیم محمد مهدی

نمونه ی کارت جشن تولد چهارسالگی و مقدمات جشن تولد گل پسرم

1394/2/8 23:59
نویسنده : مامانی
3,385 بازدید
اشتراک گذاری

کارت دعوت جشن تولد پسرم

 

 

اینم کارتای مهمونا که قراره فردا به چهل خانواده کارت دعوت بدم.

 

  

 

قسمتی از هدایایی که برای تولد گل پسرم گرفتم.

با توجه به علاقه ای که به بن تن داره سعی کردم همه چیزاشو با طرح بن تن بگیرم.

 

 

دفتر خط دار_ دفتر نقاشی _کتاب رنگ آمیزی- کتاب داستان_ پازل بزرگ و کوچیک_

آلبوم بزرگ و کوچیک_ ظرف غذا _ قمقمه ی نی دار_ جلد دفتر_ دفترچه یادداشت _ پاکن_ مداد فشاری _ برچسب_  برف شادی و .......

 

 

 

 

اینا رو بابایی از مشهد برات خریده 

 

خیلی جالبه که همیشه یه هفته قبل از تولدت بابایی میره ماموریت و یه روز قبل از تولدت بر میگرده

چشمکچشمکچشمک

 

 

اینم محمدمهدی گلم وسط برچسبای بن تن

 

 

الهی فدای خنده هات بشم.

 

پسندها (9)

نظرات (4)

نادیا و نرگس
9 اردیبهشت 94 12:58
سلام گلم من نادیا خاله ی سحرم وبت فوق العا ده قشنگه مواضب وبت باش گلی
خاله لیلات
9 اردیبهشت 94 21:51
::محمد مهدی خوشکلم: عطر موهایت… نرمی دستانت.. راه رفتنت… صدایت.. حرف زدنت.. نگاه کردنت.. همه و همه مرا وا میدارد که در این روز شکر گذار باشم که تو را دارم. به تو تبریک نمیگویم به خودم تبریک میگویم که چون تویی را دارم تولدت مبارک ::
خاله لیلات
21 اردیبهشت 94 23:11
یکی بود یکی نبـود مال قدیمهاست . محمد مهدی دوست داشتنیم: الان همه باشن تو نباشی هیچکس نیست....
خاله لیلات
26 اردیبهشت 94 14:19
تقدیم به محمد مهدی جونم: گل را ساعتی محبت را روزی عشق را لحظه ای اما تو را برای همیشه دوست دارم