*محمد مهدی نازنینم**محمد مهدی نازنینم*، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 24 روز سن داره
پسرم ازنظرتاریخ قمریپسرم ازنظرتاریخ قمری، تا این لحظه: 13 سال و 28 روز سن داره

تمومه زندگیم محمد مهدی

8 روز تا تولد هستی من

1394/2/4 1:05
نویسنده : مامانی
229 بازدید
اشتراک گذاری

 

محمد مهدی جونم

 

این روزها ... گاهی صد بار دست های کوچولوتو می گیرم و نگاه می کنم . به 


ناخن هات ، بند های انگشتات و به پوستت نگاه میکنم و می بوسمشون ...

 

 انگار خدا را در مشت های تو پیدا کرده ام . به چشم هایت بوسه می زنم .به لبانت چشم میدوزم

 

و به مروارید های سفیدی که  مهمان دهانت هستند .

 


 با تو بازی می کنم و در آغوش می فشارمت .

 

 «آرام درگوشت میگویم  می دانی چرا خدا تو رو به من داد ؟

 

  برای این که روزی هزار بار ازاو تشکر کنم ...»

 

 

پسندها (10)

نظرات (14)

مامان مهدیس
4 اردیبهشت 94 1:55
تولدت پیشاپیش مبارک خوشگله
مامان ترنم بانو
4 اردیبهشت 94 11:59
سلام مهربون. ممنون که به ما سر می زنید.پیشاپیش تولد پسر گلت مبارک.بهترین ها را برایتان آرزومندم.ممنون می شم برام بنویسی از کی با وبلاگ دخترم آشنا شدی؟
مامانی
پاسخ
سلام ممنون عزیزم تقزیبا دو سه روزی میشه باهاتون آشنا شدم جزء وبلاگهای تازه به روز شده بودید.
مامان رويا
4 اردیبهشت 94 12:27
سلاپسرشماخيلي نازه شبيه پسرخواهرمه به خاطرهمين حس خوبي بهش دارم خداحفظت كنه خاله
مامانی
پاسخ
شما لطف دارید عزیزم منم دخمل شما رو خیلی دوست دارم. از طرف من ببوسیدش.
˙·٠•●♥مامان بابای ضحا♥●•٠·˙
4 اردیبهشت 94 12:34
سلام عزیزم ممنون که مارو لینک کرده بودید لطف دارید من خودم نظر دهی اکثر پست ها رو غیر فعال میکنم تو وبلاگ بچه ها بازم ممنون که به ما سر میزنید شما هم روی ماه گل پسر رو ببوسید
نیکتا
4 اردیبهشت 94 13:33
تولد پسر کوچولوتون پیشاپیش مبارکرمز مطلب عکسم در خصوصیتون است خاله جون
مامانی
پاسخ
ممنون عزیزم
مامانه ملیکا و محمد اریان
4 اردیبهشت 94 14:36
تولدت مبارک عزیزم ایشالله 120 ساله بشی عزیزم
مامانی
پاسخ
ممنون خاله جون ، اگه با تبادل لینک موافق بودید خبرم کنید.
مامانه ملیکا و محمد اریان
4 اردیبهشت 94 14:38
عزیزم وبلاگ به روز و قشنگی دارید خدا پسر نازتون رو حفظ کنه
مامانی
پاسخ
ممنون عزیزم وبلاگ شما هم خیلی قشنگه ممنون که بهم سر زدید.
دختر خاله
4 اردیبهشت 94 19:02
سلام مامان لیلای بی اندازه مهربون ممنون از حضورتون ..خدا نوگل شما رو حفظ کنه با افتخار لینکتون کردم
مامانی
پاسخ
سلام عزیزم شما خیلی به من لطف دارید، ممنونم ازتون ، منم با افتخار لینکتون میکنم.
مامان ندا
5 اردیبهشت 94 11:12
ای جانم تو پسر من همشهری هستی ولی پسر من تو بیمارستان بهمن ب دنیا اومدخدا پسرتون رو نگه داره
مامانی
پاسخ
خوشحالم که باهاتون آشنا شدم.
♥ایدا♥
5 اردیبهشت 94 16:54
*.¸.*´ ¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨) (¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨¯`• _____****__________**** ___***____***____***__ *** __***________****_______*** _***__________**_________*** _***____من آپم____________*** _***______مشتاق نیم نگاهی_*** __***_______هرچند گذرا____*** ___***_________________*** ____***______________ *** ______***___________*** ________***_______*** __________***___*** ____________***** _____________*** ______________*(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨ ¸.•*´¨)¸.•*´¨)¸.•* سلام ماشالله پسره نازی دارید اگر با لینک کردن موافقید خبرم کنید من اپم خوش حال میشم سری بزنید
مامانی
پاسخ
چشم حتما میام.
ویدا
5 اردیبهشت 94 23:18
تولد گل پسرتون مبارک 120 ساله زیر سایه پدر و مادر بزرگ بشه در ضمن چه اسم زیبایی سرباز امام زمان
مامانی
پاسخ
ممنون از محبتتون
خاله لیلات
5 اردیبهشت 94 23:38
میلاد تو رو به تك تك گل های دنیا تبریك می گم ولی می دونم همشون حسودیشون میشه, آخه تو تنها گل باغچه قلب منی….محمد مهدی نازم خیلی دوستت دارم
خاله لیلات
7 اردیبهشت 94 23:39
محمد مهدی جونم از زندگی یاد بگیر برای داشتن آرامش و آسایش امروز را با خدا قدم بر داری و فردا را به او بسپاری
خاله لیلات
8 اردیبهشت 94 23:36
محمد مهدی جونم: دوستت دارم چون تنهاترین ستاره زندگی منی دوستت دارم چون تنها ترین مصراع شعر منی دوستت دارم چون تنها ترین فکر تنهایی منی دوستت دارم چون زیباترین لحظات زندگی منی دوستت دارم چون زیباترین رویای خواب منی دوستت دارم چون زیباترین خاطرات منی دوستت دارم چون به یک نگاه عشق منی دوستت دارم چون همه ی وجودمی دوستت دارم چون بهونه ی زیبای دلتنگی منی