*محمد مهدی نازنینم**محمد مهدی نازنینم*، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 28 روز سن داره
پسرم ازنظرتاریخ قمریپسرم ازنظرتاریخ قمری، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 1 روز سن داره

تمومه زندگیم محمد مهدی

قربون اون قهر کردنت بشم .

1393/10/19 12:03
نویسنده : مامانی
216 بازدید
اشتراک گذاری

              

 

                

 

عزیز دل و قلب و جونم

تو همان بارانی ، زيرا مثل باران پاک و زلالي ، مثل لحظه آمدنش پر از شور و التهابي ، عاشقانه هستم تا هستي ، هستم تا در کنارم هستي ، هستم تا لحظه اي که در قلبت باشم ، محال است بي تو حتي يک لحظه هم زنده باشم ، اميدوارم صد سال زنده باشي ، تنت سالم و دلت شاد و لبت خندان باشه ...

پسندها (4)

نظرات (8)

کوثر
19 فروردین 94 13:07
سلام خاله گلم.من اپ کردم خوشحال میشم بیایید وپست جدیدمو بخونیدوبهش نظر بدید.ممنون... کوثــــــــــــــرگلی
asal
20 فروردین 94 22:46
الهیییییییی فدای اشکات بشم محمد جونم
خاله لیلات
29 فروردین 94 22:28
خنده های تـــو آرزوهـــای مـن انـد محمد مهدی جان بخــند تا برآورده شوند . . .
خاله ربابه
30 فروردین 94 13:07
فدای تو بشم من محمد نازی گلم.با خنده هات شادم من با اشکات پر از آه.ایشاله همیشه تو خندان ومن شاد باشم
قاصدک
30 فروردین 94 13:07
من به دو چیز عشق می ورزم یکی تو و دیگری وجود تو به دو چیزاعتقاد دارم یکی خدا ودیگری تو، من در این دنیا دو چیز میخواهم یکی تو ودیگری خوشبختی تو.
خاله حدیثه
30 فروردین 94 13:10
ای جونم چه چشمای نازی داری خاله آخه چرا اخم کردی مامانی اگه باتبادل لینک موافق بودید خبرم کنید خوشحال میشم
خاله ربابه
30 فروردین 94 13:11
خاله حدیثه خداییش فقط چشاش نازه یا همه جاشو همه لحظه هاش؟من که از همه لحظه ها و همه وجودش خوشم اومده. تو چییییی؟
خاله لیلات
21 اردیبهشت 94 23:01
در كتــاب چهــار فصــل زنــــدگــی صفحه هــا پشت ســرِ هـم می روند هر يک از اين صفحه ها، يک لحظه اند لحظه هــا بــا شــادی و غـم می روند… گــريه، دل را آبيــاری می كنــد خنــده، يعنی اين كه دل هــا زنده است… زنـــدگـی، تركيب شــادی بــا غــم است دوست می دارم من ايــن پيـــونـــد را گــر چه می گويند: شــادی بهتر است دوست دارم گــريــه بــا لبخنـــد را …! محمد مهدی جونم ان شاءالله که همیشه دلت شاد باشه و لبت خندون
مامانی
پاسخ