*محمد مهدی نازنینم**محمد مهدی نازنینم*، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 3 روز سن داره
پسرم ازنظرتاریخ قمریپسرم ازنظرتاریخ قمری، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 7 روز سن داره

تمومه زندگیم محمد مهدی

محمدمهدی جون اسپایدرمامانی و بابایی

1394/1/19 11:53
نویسنده : مامانی
158 بازدید
اشتراک گذاری

                  

 

نفسم : محمد مهدی جونم

روزها دارن از پی هم میگذرن و تو به لطف خدای مهربون روز به روز بزرگتر و شیرین تر میشی.زندگی چقد با بودن تو زیباست, تموم دنیا قشنگه. وقتی به چشمای قشنگت نگاه میکنم دلم ضعف میره, روزی هزاران بار خدارو شکر میکنم, که تو هستی. وقتی لبهای زیباتو به خنده باز میکنی دلم میخواد برات بمیرم.

مهربونم خدا مارو خیلی دوست داشت که گل قشنگی مثل تو رو بهمون هدیه داد.

بازم میگم : خدایا شکر

 

پسندها (4)

نظرات (3)

asal
20 فروردین 94 22:51
وای فدای مردعنکبوتیییییی خشنم بشم چقد ناز شده.
مامانی
پاسخ
ممنون خاله سمیه جونم خیلی خیلی دوستت دارم.
خاله ربابه
30 فروردین 94 13:09
هیچ زمان دل به کسی نبند ...... چون این دنیا این قدر کوچک است که دو تا دل کنار هم جا نمیشه ..... ولی اگر دل بستی ... هیچ وقت ازش جدا نشو چون این دنیا این قدر بزرگه ... که دیگه پیداش نمیکنی
الی جون
30 فروردین 94 13:12
سلام گلم خدا کوشولوتو حفظ کنه به وب ما هم سری بزن، خوشحال میشیم. اگه نظرتو هم بگی بیشترررررررررررر