*محمد مهدی نازنینم**محمد مهدی نازنینم*، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 21 روز سن داره
پسرم ازنظرتاریخ قمریپسرم ازنظرتاریخ قمری، تا این لحظه: 13 سال و 25 روز سن داره

تمومه زندگیم محمد مهدی

جشن تولد سه سالگی

1393/2/28 16:39
نویسنده : مامانی
175 بازدید
اشتراک گذاری

میلاد تو شیرین ترین بهانه ایست که می توان با آن

به رنجهای زندگی هم دل بست

و در میان این روزهای شتابزده عاشقانه تر زیست.

میلادتو معراج دستهای من است

وقتی که عاشقانه تولدت را شکر می گویم .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

خاله تینا
30 فروردین 94 16:49
جای من و کیاشا خالی تولدت مبارک خاله جون بوووس یه عالمه دلم تنگ شده
خاله ربابه
30 فروردین 94 16:50
مامانی دوستت دارم .ی ی ی ی ی ی عالمه دلم برات تنگ شده و دل تو ی ی ی ی ی یه عالمه از سنگ شده
خاله ربابه
30 فروردین 94 16:50
سللللللللام بروی ماهتون گلم. تولد باحالیه.هم کیکتون هم تزییناتتون هم کادوهاوووووووووووووو.تولدت مبارک
مامانی
پاسخ
سلام به روی ماهت از توهم به خاطر کمکایی که توجشن تولد بهمون کردی ممنونم.
خاله ربابه
30 فروردین 94 16:52
سلام بروی ماهت عسلم .تولدت مبارک به به چه غذایی جای من خیلی خالیه.از کیکت خوردم خوشمزه بود جیگر طلا هر چی عمر منه برای تو.دیوانتم بخدا بوووووووووس