*محمد مهدی نازنینم**محمد مهدی نازنینم*، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 21 روز سن داره
پسرم ازنظرتاریخ قمریپسرم ازنظرتاریخ قمری، تا این لحظه: 13 سال و 25 روز سن داره

تمومه زندگیم محمد مهدی

قربونی برای سلامتی امام زمان و سلامتی دردونه من

1393/2/29 14:33
نویسنده : مامانی
231 بازدید
اشتراک گذاری

پسرم

دردانه ی زیبایم

صدای دلنوازت را.....

نگاه معصومانه ات را .....

شیطنت های کودکانه ات را ......

اشک های بی کینه ات را ......

دل پاک و مهربانت را ....

دوســـــــــت دارمــــــــــــــــــــــ

می دانی ....

تو بهترین همدم و مونس

تو ارزنده ترین هدیه خداوند به روی زمینی

در یک کلام ..... تو رحمت کاملی

تو را با همه ی وجود دوستت می دارم.

 

 

 

برای سلامتی امام زمان ( عج الله ) و سلامتی پسرم هر سال سیزدهم ماه مبارک رجب یه

قربونی کوچولو میبریم .

انشاءالله که قبول باشه.

 

 

 

 

 

قربون قصاب کوچولوی خودم بشم.

 

 

پسر گلم در انتظار خوردن جیگر گوسفند

 

 

پسر عمو محمد حسین در کنار قربونی محمد مهدی جون

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خاله لیلات
2 اردیبهشت 94 22:42
دعایی برای مامانی مهربونم از طرف گل پسر نازت محمد مهدی مادر، دوست دارم چون کبوتری بر پنجره قلبت بنشینم و بال فروتنی بر زمین بیفکنم. دوست دارم که زلال کلامم را از مروارید ادب و مهر پر سازم و بر دل خسته ات ببارم. دوست دارم که دست به دعا بردارم و خدا را به آیات خودش بخوانم که «پروردگار من، پدر و مادرم را مورد لطف خود قرار ده، چنان که آنان در کودکی مرا پروراندند.» الهی آمین