*محمد مهدی نازنینم**محمد مهدی نازنینم*، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 3 روز سن داره
پسرم ازنظرتاریخ قمریپسرم ازنظرتاریخ قمری، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 7 روز سن داره

تمومه زندگیم محمد مهدی

تو بخند تا من برات بمیرم.

1394/1/15 19:56
نویسنده : مامانی
159 بازدید
اشتراک گذاری

هرچیزی در این جهان به دردی میخورد !

من به این درد میخورم که شبها رصد کنم ، کوچکترین حرکات تو را در خواب ، 

غلتیدنت ، در موج ملافه ها ، زمزمه های زیر لبت ، و تکان خوردن آرام مردمکانت را .......

تا از ابریشم مژه هایت شعر ببافم تا صبح .......

تو هم با اولین لبخند صبحگاهی ات به درد درمان تمام دردهای من میخوری ! 

 

       

پسندها (3)

نظرات (3)

asal
21 فروردین 94 17:21
فدای خنده های نازت بشم محمدم الهی همیشه بخندی عزیزدلممممم همیشه زیرسایه مانی و بابی باشی.خیلی دوستت دارم
ساسان اس ام اس
22 فروردین 94 11:57
سلام معلومه نی نی باحالی داری. امیدوارم همیشه سالم باشه. تو انجمن سایتمون مطالب زیادی درباره کودکان و همسرداری داریم. من بهت سر زدم اگه شما هم دوست داشتی به سایت ما سر بزن. ممنون www.SasanSMS.ir کامل ترین آرشیو اس ام اس www.SasanSMS.ir/Forum متفاوت‌ترین انجمن سرگرمی و تفریحی فارسی‌زبانان WebSite : http://www.SasanSMS.ir Email : SasanSMS@Yahoo.com
خاله لیلات
27 فروردین 94 22:18
گلم چیزى به اندازه ى وجودت نیست که برایت بفرستم ولی وجودت براى من به اندازه اى هست که همیشه بیادت باشم ! محمد مهدی جونم خیلی خیلی دوستت دارم.
مامانی
پاسخ
خاله لیلای عزیزم منم شما رو خیلی خیلی دوست دارم.