*محمد مهدی نازنینم**محمد مهدی نازنینم*، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 21 روز سن داره
پسرم ازنظرتاریخ قمریپسرم ازنظرتاریخ قمری، تا این لحظه: 13 سال و 25 روز سن داره

تمومه زندگیم محمد مهدی

عکسهایی از نوزادی تا یکسالگی جیگر طلام

1390/10/9 21:54
نویسنده : مامانی
168 بازدید
اشتراک گذاری

پسرم

دردانه ی زیبایم

صدای دلنوازت را.....

نگاه معصومانه ات را .....

شیطنت های کودکانه ات را ......

اشک های بی کینه ات را ......

دل پاک و مهربانت را ....

دوســـــــــت دارمــــــــــــــــــــــ

می دانی ....

تو بهترین همدم و مونس

تو ارزنده ترین هدیه خداوند به روی زمینی

در یک کلام ..... تو رحمت کاملی

                                        تو را با همه ی وجود دوستت می دارم.                                    

 

         

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

کیاشا جون
28 فروردین 94 22:03
سر خاله جون اینجا چقدر شبیه منی مثله عروسکا میمونی
خاله ربابه
28 فروردین 94 22:05
شکلات زندگیم تورو از دور میخورمتتتتتتتتتت عسلم نازم عمرم دلم برات خییییییییییلی تنگ شده اقا بزرگ من همیشه خندون باشی ایشالله بووس
خاله ربابه
28 فروردین 94 22:08
توپل مپل من: دیگه از عکسای قشنگت تو وبلاگ استفاده نمیکنی؟هرلحظه وبتو جستجو میکنما ؟فدای اون لپای توپلت بشمممممممممممممم
خاله ربابه
28 فروردین 94 22:33
فدای لحظه به لحظه بزرگ شدنت که آدم کیف میکنه وقتی قد کشیدنو حرف زدنتو میبینه.
خاله لیلات
29 فروردین 94 22:34
•محمدمهدی مهربونم نفسهایم را بشمار چون آنها را به قیمت دوست داشتنت از دست میدهم •
مامانی
پاسخ
این گلها تقدیم شما که خودتون سرا پا گلید.
خاله ربابه
30 فروردین 94 12:15
سفید برفی من تو بخدا.توپز من دوستت دارم.
خاله حدیثه
30 فروردین 94 12:22
ای جونم با اون خنده های نازت خاله جون به ما هم سری بزن خوشحال میشیم
خاله لیلات
29 اردیبهشت 94 22:33
کاش میشد همیشه کودک بود زندگی شادی و عروسک بود ____________________________ کاش هرگز زنگ تفریحی نبود جمع بودن بود و تفریقی نبود کاش می‌شد باز کوچک می‌شدیم لا اقل یک روز کودک می‌شدیم.
پریسا
17 خرداد 94 20:53
میشه باهم تبادل لینک انجام بدیم؟ من لینکتون می کنم.