*محمد مهدی نازنینم**محمد مهدی نازنینم*، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 26 روز سن داره
پسرم ازنظرتاریخ قمریپسرم ازنظرتاریخ قمری، تا این لحظه: 13 سال و 30 روز سن داره

تمومه زندگیم محمد مهدی

تولد شمسی سه سالگی

1393/3/26 11:37
نویسنده : مامانی
175 بازدید
اشتراک گذاری

پسر عزیزم : ای گرانبهاترین هدیه الهی عاشقانه

دوستت دارم.

 

 

تو این روز قشنگ که تولد شمسی سه سالگی تو بود بابایی مارو برد سفره خانه ی سنتی و سه تایی با هم جشن تولدت رو جشن گرفتیم.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان مریم
27 فروردین 94 11:52
سلام همشهری تولد پسر گلتون مبارک ایشالا یار و همراه امام موعود باشه و مایه افتخار مامان و بابا و همه همشهریاش در مورد مکانهای تولدو جشنها و ... توضیح بدید برای عکساتون ممنوون در ضمن وبلاگتون یه پیام خوش آمد داره شاید! اما درست باز نمیشه
خاله ربابه
27 فروردین 94 11:54
الهی....! با خاطری خسته از اغیار و به فضل تو امیدوار دست از غیر تو شسته و در انتظار رحمتت نشسته ام. بدهی کریمی، ندهی حکیمی، بخواهی شاکرم، برانی صابرم... الهی...احوالم چنان است که میدانی و اعمالم چنین است که میبینی...! نه پای گریز دارم... نه زبان ستیز، یا ارحم الراحمین...! بهترین ها را درین روزها عطا کن... و از خوان نعمتت مرا نیز برخوردار...... آمین...........!!!!التماس دعا جونم
جعفری
27 فروردین 94 11:55
بچه که بودم تا 10 میشمردم ، فکر میکردم آخر همه چی 10 هستش، حالا نمیدونم آخر دوست داشتن چقدره ، ولی میخوام بگم دوستت دارم قدر 10 تای بچگی
قاصدک
27 فروردین 94 11:56
تو را به جای تمام كسانی كه نمی شناختم دوست می دارم، تو را به جای تمام روزگارانی كه نمی زیستم دوست می دارم، تو را برای دوست داشتن،دوست می دارم
خاله ربابه
27 فروردین 94 11:57
دنیا ارزش پا کوبیدن به شکمت را نداشت: مراببخش مادر
دلباخته
27 فروردین 94 11:58
روزهای تکراری بیـــهوده ورق می خورنــــــــد تقویـــــــــم هــــای ِ جهــــــــــان ؛ روزهــــای ِ من ، همه یک روزند ... شنبــــه هایی که فقـــط پیشوندشــــــان عوض می شـــــود!!...
خاله ربابه
27 فروردین 94 11:59
سلام صبحت بخیر چرا دیگه وبتو گسترش نمیدی جیگر طلا
قاصدک
27 فروردین 94 12:01
سلامممممممممممممم مامانی نازم پس چرا دیگه وبلاگمو گسترش نمیدی؟هفت ماهه بزرگ شدما اما عکس جدیدی ازم نیست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ مامانی مردم از تو. بوس بوس بوس