*محمد مهدی نازنینم**محمد مهدی نازنینم*، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 3 روز سن داره
پسرم ازنظرتاریخ قمریپسرم ازنظرتاریخ قمری، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 7 روز سن داره

تمومه زندگیم محمد مهدی

میوه ی دلمی

1394/1/22 12:18
نویسنده : مامانی
125 بازدید
اشتراک گذاری

میوه دلــــــــــــم!!!!

روزهایی که میگذرند،هرگز باز نمیگردند

و روز هایی می آیند که من امروز برای آمدنشان لحظه شماری میکنم

و فردا برایشان بی تابی خواهم کرد.

من قدر دان جرعه جرعه این لحظات ناب هستم

و از خدایم خواستارم تا آخرین نفس همراه و همسفر روزهای زیبایت باشم

 

                            

 

پسندها (6)

نظرات (5)

طوفان
22 فروردین 94 12:23
به اندازه سه سالو هفت ماه و دو روز عاشقانه بوست میکنم جیگر طلا دوستت دارماااااااااااااا
asal
23 فروردین 94 21:59
فدای خنده هات عزییییزم
هستی
24 فروردین 94 21:06
فدای قدوبالات بشم عسلم چقدتو ماهییییی
خاله لیلات
27 فروردین 94 22:11
وقتی تو میخندی مامانی و دوستاشم خوشحالن پس همیشه بخند محمدمهدی خوشکلم
مامانی
پاسخ
چشم خاله لیلای نازم
خاله لیلات
6 اردیبهشت 94 0:14
محمد مهدی من؟میدونی محبت یعنی چی ؟ م : من ح : حالا ب : به یاد ت : توام
مامانی
پاسخ
فداتون بشم خیلی ماهید.