*محمد مهدی نازنینم**محمد مهدی نازنینم*، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 3 روز سن داره
پسرم ازنظرتاریخ قمریپسرم ازنظرتاریخ قمری، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 7 روز سن داره

تمومه زندگیم محمد مهدی

روز مادر مبارک.

1394/1/20 22:46
نویسنده : مامانی
105 بازدید
اشتراک گذاری

مادر شدن ، عبوراز سخت ترین امتحان خداوند برای من بود.تواین مسیر گاهی

ناشکری کردم وهر از گاه شکری.

 

خداوند ، کمکم کن که درادامه مسیر سربلند باشم.هم پیش تو وهم پیش زیباترین

هدیه ای که به من بخشیدی.

 
 
روز مادر بر تمامی مادران مبارک باد.
 
 
 
پسندها (7)

نظرات (9)

مامان زهره
22 فروردین 94 11:28
روزت مبارک خانمی امیدوارم سایه ات 120 سال رو سر پسر گلت باشه آمین
˙·٠•●♥مامان بابای ضحا♥●•٠·˙
23 فروردین 94 12:55
سلام و درود خدمت محمد مهدی ناز و مامان مهربونش خیلی دلم تنگ شده بود براتون عکستونو دیدم دلتنگیم بیشتر شد وبلاگ جدید مبارکه چه ناز و شیطون شده گل پسرمون خدا حفظش کنه زیر سایه امام زمان(عج)و مادر و پدر نازنینش...
مامانی
پاسخ
سلام عزیزم ممنون ماهم دلمون برای شما تنگ شده مخصوصا مشتاق دیدن روی ماه دختر گلتون هستم ولی قسمت نمیشه
asal
23 فروردین 94 22:04
محمد جونم هم تورو هم مامانی گلتو خیلی دوست دارم فدات بشم گلم
مامان شراره(راحله عباسی)
25 فروردین 94 0:37
مادر مهربون روزت گرامی
خاله لیلات
29 فروردین 94 22:24
. . چــه خــوبــ اســتـــ اَگـــر آدم هـــا یــکــ نـــفـر را هـَــر روز دوســتـــ داشـــتــه بــاشــنــد نــه هـَــر روز یـکــ نــفــر را …
مامانی
پاسخ
خاله لیلای ماهم من شما رو هر روز بیشتر از روز قبل دوست دارم ، میدونید چرا ؟! آخه خیلی مهربونید و منو هیچ وقت دعوا نمیکنید.
معصومه
30 فروردین 94 12:19
به به بی نظیرید مجنون تنها" گل رابه عزیزان میدهندمحبت رابه مهربانان:لایق شماچه باشدکه هم عزیزی هم مهربان! این پیام تقدیم به کسی که دیدن لبخندش پایان همه دلتنگی های دنیاست…
خاله لیلات
2 اردیبهشت 94 22:57
از طرف محمد مهدی قدر شناس و با محبت مادرم!روسری ات را بردار تا ببینم، بر شبِ موهایت، چند زمستان برف نشسته است، تا من به بهار رسیده ام...!
خاله لیلات
6 اردیبهشت 94 0:25
 بعضی وقت‌ها بعضی آدمها بدون در زدن وارد زندگیت میشن. اونقدر خوبن که چشم باز می‌کنی می‌بینی یه فصلی از زندگیت شدن... باهات آفتابی میشن،هر وقت هم دلت ابری شد و گرفت دل اونها هم می‌گیره... بدون اینکه بفهمی فقط دوسشون داری اونقدر بودنشون تو لحظه‌هات پررنگه که دوست داری تمام عاشقانه‌هاتو براشون بنویسی و... اونا هیچ‌وقت تکراری نمی‌شن...هیچ‌وقت از خدا می‌خوام هرجا هستن خوشحال باشن و خوشبخت... تقدیم به محمد مهدی نازمو مامانی مهربونش
مامانی
پاسخ
با این همه مطلب دارید شرمندمون میکنید واقعا از لطفتون ممنونیم.
خاله لیلات
9 اردیبهشت 94 23:33
تقدیمی از طرف با وفاترین پسر دنیا به مامانی با وفاش: مادر قسم به تو که تویی نور کردگار یزدان تو را ز نور وفا آفریده است نازم به آن شکوه و به آن عزت و مقام جنت به زیر پای تو خوش آرمیده است .