*محمد مهدی نازنینم**محمد مهدی نازنینم*، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 25 روز سن داره
پسرم ازنظرتاریخ قمریپسرم ازنظرتاریخ قمری، تا این لحظه: 13 سال و 29 روز سن داره

تمومه زندگیم محمد مهدی

شرکت محمد مهدی جون در جشنواره ی نی نی وبلاگ

1394/10/2 17:46
نویسنده : مامانی
484 بازدید
اشتراک گذاری

دوستان خوب و نازنینم ، محمد مهدی جون رو تو جشنواره نی نی وبلاگ شرکت دادم اگه دوست داشتید شما هم بهش رای بدید.

 

اینم عکسش

 

 

این عکس پسرگلم در حیاط بقعه ی حرم قیدار نبی (ع) است که در شهرستان خدابنده محل زندگی ما قرار دارد.

مرقد مطهر حضرت قیدار نبی (ع) در مجموعه تاریخی شهرستان خدابنده در دامنه کوه قیدار واقع شده است و این مجموعه شامل حرم، صحن و مسجد جامع می شود و از نظر قدمت تاریخی از قدیمی ترین مناطق تاریخی استان زنجان است، نخستین و قدیمی ترین سند این مجموعه كه در فهرست آثار ملی ایران ثبت شده متعلق به سال ۷۱۹ هجری قمری است. 

بقعه حضرت قیدار نبی (ع) در سال ۷۱۹ به همت بانو بلغار خاتون همسر غازان خان مغول تجدید بنا شده است سپس گنبد آن در سال ۷۵۱ (ه.ق) به دست استاد تیمورخان سلطانیه ای احیا و در قرن ۱۱ (ه.ق) گچبری می شود. گنبد این بقعه در عین سادگی بسیار جالب و به سبک خاصی ساخته شده است و از نوع گنبدهای زنگوله ای است.

 

پسندها (16)

نظرات (17)

معصومه دوستدار مادر عزیزت
2 دی 94 22:02
سلام ب پسر خوب وجیگر خانم محمدی جانم ان شاءلله این دوره رتبه اول بیارید.
مامانی
پاسخ
سلام عزیزم ممنون از لطفت
مامان یسنا
3 دی 94 7:58
انشاالله محمد مهدی برنده میشه تو جشنواره من که دیگه بیخیال جشنواره شدم
مامانی
پاسخ
ممنون دوست خوبم ، منم محمد مهدی رو تفریحی شرکت دادم.
aylar
4 دی 94 18:34
سلام خوشحال میشم به من هم سر بزنید و در کانال تلگرام و پیج اینستاگرامم عضو بشید فعالیتم در زمینه ی طراحی تم تولد،بروشور،تقویم و... برای کودکان و بزرگسالان هست در ضمن ارتباط از طریق وبلاگم هم امکان پذیره channel: @aylardesign موفق باشید
سعیده
5 دی 94 18:18
امیدوارم برنده شی محمد مهدی خوشگل
مامانی
پاسخ
ممنون دوست عزیزم
مامان حلما
6 دی 94 0:42
به پسر خوشگلت رای دادم زنده باشه عزیزم
مامانی
پاسخ
سلام عزیزم ممنون از محبتتون خیلی لطف کردید.
【p】【a】【r】【y】【a】
7 دی 94 20:52
من رای دادم ایشالا که برنده میشه
مامانی
پاسخ
ممنونم دوست عزیز خیلی لطف کردید انشاءالله جبران کنم.
★مادر بزرگ★
9 دی 94 13:32
. . ¸,’ ¸,. . ¸ `-,”~-~’,¸,.¹-~-._¸,.سلام . . . . ) . ‘”¨ . .):. .`-,;:.`,’;;‘¸,.¹¯¸¸,.- . . .,-’ , , , , ,-‘;:.. . .`-¸;:.`,’--~’`,¯-.,¸_, . . (. ,•¸,-~’¨|;;;::.. .. . “-,;:/,`,-~-~¬¯. . . . . . .¸,..,¸ . . . . .¸,.-~--.¸_ . . . ¨`” . . . .|;;;:::.. . .. . ¯¯`*¬~---~~¬¬”``~-,;:;;`”~--~”:;;::,-“’’``¯¨` . . . . . . . . . \;;;::… . … , زود بيا آپمو ببين .... ¨`-,;;:;;::;;::;:;:`¬~-.¸ '``````````````/;;;:;::… ,, ..:;, :… ,, .. :;,:;,. . ., ¸ . . . .`,;;:;:::;:;:;;-~”`¨ , . . . . . . . .|;;::;:... .:; .:;;¸ . . ,, ..:;,, .. :. . ..:’ .. . . |;;::;;:;:;;”-~¬~-.,¸.-~’ . . . . . . . . . \;;::.. . `` .:;;;, . . . ,, ..:;, :… ,, .. :. . . . ,’`”~-,;;:;:;;.¸.,~--“`¨ . . . . . .¸.-~¬”`,-‘;:. . ..:;;::... .. .. . .. ... ..:;;. . . . .,’ . . . .`”*”`¯ . . . . . l’:,~-¬`;;:¸.-~¬”```”¬~--~¬, ..:;;¸-‘¨¯`\;:.. ./ . … . . |`|/`”,-‘¯ . . . . . . . . . . . . .`,.::;;\ . . . `,;:.\ . . . . . .l,/`/,.¸ . .با اين اسب بيا . . . . ).::;;\ . . . .`¸;:`, . . . . . ./ (-.¸ ) . که زودتر برسي ..-“.:,-“’ . . . . . \;:./ = | = | = | = | = | = | = | = | = | = | = | = | = | = | = | = | = | = | = | = | = | = | =| =| =| =| =| =| = | =
مامان رويا
9 دی 94 17:27
سلام محمدمهدي جونم اميدوارم اينبارم توبرنده شي من بهت راي دادم
مامانی
پاسخ
ممنون دوست بسیار عزیزم لطف کردید. انشاءالله جبران کنم.
مامانی
10 دی 94 14:07
سلام خانومی رای ما ثبت شد گلمم
مامانی
پاسخ
سلام ممنون دوست خوبم انشاءالله جبران کنم.
مامان ریحانه
10 دی 94 15:55
سلام دوست عزیز من به دو تا شماره ای که برام گذاشته بودید رای دادم و پیامشم واسم اومد امیدوارم که این دوره هم برنده باشه
مامانی
پاسخ
سلام ممنون دوست عزیزم خیلی لطف کردید.انشاءالله جبران کنم.
همیلا
11 دی 94 19:42
سلام خوشحال میشیم به وبلاگ آشپزی ما سربزنید مامان لیلا
دختــر بابا
12 دی 94 12:53
سلام خاله جون ماشالله چقدر محمدمهدی نازه ،، درپناه خدای مهربون باشه خاله جون . به منم سر بزنید راستی لینکتون کردم اگه دوست داشتین منو لینک کنید
مامانی
پاسخ
ممنون چشاتون ناز میبینه . چشم حتما لیکتون میکنم.
مامان هانیه
12 دی 94 18:24
سلام محمدمهدی جونم منم بهت رای میدم،ان شاالله که برنده شی
مامانی
پاسخ
ممنون دوست خوبم
من
12 دی 94 20:42
امیدوارم برنده این مسابقه باشید
مامانی
پاسخ
ممنون دوست خوبم
مامان امیرعلی
13 دی 94 9:16
امیدوارم این بار اول بشی خاله......
مامانی
پاسخ
ممنونم عزیزم
نسرین
21 دی 94 22:19
سلام مامان لیلا جون.از بین نی نی وبلاگی ها اولین کسی هستی که بهمون تبریک گفتی.خیلی از لطفت ممنونم. پسرگلت هم ببوس از طرف من
مامانی
پاسخ
خواهش میکنم گلم
مامان امیرعلی
23 دی 94 10:56
نتیجه جشنواره چی شد؟؟گل پسر چندم شده؟
مامانی
پاسخ
دهم شده عزیزم ، ممنون که به فکرش بودید.