*محمد مهدی نازنینم**محمد مهدی نازنینم*، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 3 روز سن داره
پسرم ازنظرتاریخ قمریپسرم ازنظرتاریخ قمری، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 7 روز سن داره

تمومه زندگیم محمد مهدی

عشقمی ، دوستت دارم.

1394/1/20 22:24
نویسنده : مامانی
173 بازدید
اشتراک گذاری

فرزندم ، نورچشمم ، پاره تنم...


توآمدی با لبخند شیرینت،باگرمای دلپذیرت،بانگاه بی نظیرت.


چگونه برایت از شادیم بگویم؟ ازشوق دیدارت...از لحظه تولدت...


توآمدی و به زندگیمان رنگ تازه ای دادی...چونان رنگ گلهای بهشتی با عطری دلاویز

 

 

وبه غایت مدهوش کننده...


عظمت پروردگار رادرظرایف وجوددوست داشتنی ات می جوییم وخداراباتمام ذرات

 

وجودمان می ستاییم...

 

 

 

الهی.... به خواب فرشته کوچک من آسایش! به بیداریش عافیت! به عشقش ثبات ! به مهرش تداوم! وبه عمرش برکت جاودان عطا کن!

شکرانه اش با من.

 

قربون دستای کوچیکت بشم.

پسندها (5)

نظرات (2)

خاله لیلات
1 اردیبهشت 94 23:21
می گویند عشق خدا به همه یکسان است ولی من می گویم مرا بیشتر از همه دوست دارد وگرنه به همه یکی مثل تو میداد . . . محمد مهدی جونم هر روز خدارو شکر میکنم که با مامانی مهربونت دوستمو هر روز در کنار توبهترین لحظه هامو سپری میکنم.
مامانی
پاسخ
خانم باقری جون ، منم روزی هزار بار خدا رو شاکرم که با شما دوست و هم نشین هستم ، بهترینها رو از خدا براتون خواستارم.
asal
4 اردیبهشت 94 0:39
فدای دست و پای کوچولوت بشم فرشته زمینی من